خرید انواع موکت ارزان قیمت و موکت ساده

توضیحات

موکت های در حد نو و ارزان

موکت های ارزان

فروش انواع موکت های دسته دوم و در حد نوع ، تمیز و جارو شده مناسب برای موکت کاری راه رو خانه و موکت کاری زیر فرش

موکت محمدی این موکت ها را از نمایشگاه ها که برای موکت کاری سالن های خود استفاده می کنند و طول یک هفته این موکت ها را استفاده می کنند و بعد موکت محمدی این موکت ها را  خریداری و برش در سایز های مختلف به دو صورت عمده و خرده به فروش می رساند.

” قیمت موکت ساده متری چنده ” لیست قیمت موکت های در زیر موجود می باشد و می توانید مشاهده کنید.

این موکت ها به دلیل استفاده کوتاه مدت با قیمت استثنایی به فروش می رسد.

مزیت های این نوع موکت

  • صرفه جویی در هزینه
  • تفاوت خیلی کم با موکت نو
  • جارو شده و تمیز
  • در طرح و رنگبندی های متفاوت
  • بدون هیچ گونه سوختگی و پاره گی

قیمت موکت ساده متری چنده ؟

یکی از سوال های رایجی که بیشتر افراد می پرسند این سوال هست که (قیمت موکت ساده متری چنده ؟) اگر این سوال شما هم هست به وب سایت خوبی آمده اید ، ما در موکت محمدی انبار های بسیاری داریم یکی از انبار های ما مخصوص موکت های ارزان قیمت می باشد. شما هر نوع موکت ارزان با رنگبندی و کیفیتی که بخواهید می توانید در وب سایت ما مشاهده کنید و با بررسی های که انجام می دهید اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید

چرا از موکت دسته استفاده کنیم ؟

استفاده از موکت ارزان برای افرادی توصیه می شود که خصوصیات زیر برایش مهم نباشد مانند.

  1. نوع رنگ موکت
  2. نوع موکت
  3. موکت جهت استفاده در سالن های همایشی و…
  4. استفاده در راهروی خانه
  5. بودجه کم برای خرید موکت
  6. استفاده کوتاه مدت از موکت

اگر شما جزو افرادی هستید که این خصوصیات برای شما مهم و لازم می باشد می توانید از موکت های ارزان قیمت و یا موکت های دسته دوم ما استفاده کنید.

امروزه از موکت برای موارد گوناگونی استفاده می شود، موکت یکی از پرکاربرد ترین کفپوشش در کف منازل و دفتر کار و همچنین در دکوراسیون خانه می باشد. موکت به دلیل راحتی جلب توجه مشتری قرار گرفته است. بیشتر طراحان و معماران موکت را بهترین پوشش برای کف هتل و ساختمان ها استفاده می کنند.

قیمت موکت ارزان

قیمت موکت های دسته دوم و در حد نو و موکت های کناره در همه نوع  و طرح و رنگبندی زیر قیمت 20 هزار تومان می باشد. در سال های نچندان دور قیمت بسیار پایین بود ( موکت متری 4 تومان ، موکت متری 5 تومان ، موکت متری 6 تومان ) ولی امروز قیمت این مدل موکت ها هم بسیار افزایش یافته است .

تلفن های تماس موکت محمدی جهت مشاوره و خرید انواع موکت

09199958783 – 09109258227

09124281459 – 09194335843

سوالات متداول

اگر شما به دنبال خرید انواع موکت ارزان قیمت هستید تا قیمت های مدل های مختلف را بررسی و خرید کنید می توانید داخل سایت موکت محمدی انواع قیمت موکت ساده را مشاهده کنید.

کیفیت و ماندگاری موکت های ارزان قیمت در فروشگاه موکت محمدی بسیار بالا بود و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید کیفیت قابل قبولی می باشد.

شما می توانید موکت مورد نظر خود انتخاب و قیمت آن را نیز در وب سایت مشاهده کنید سپس می توانید با یکی از شماره تلفن های ما تماس و اقدام به ثبت سفارش کنید و در استان تهران طی چند ساعت موکت را درب منزل تحویل بگیرید.

بله ، موکت خریداری شده توسط خوده پرسنل فروشگاه برای شما ارسال می شود و شما بعد از مشاهده و تحویل موکت می توانید حال کارت به کارت و یا توسط دستگاه پوز مبلغ موکت را پرداخت نمایید.

بله ، فقط دقت نمایید که برای ارسال به شهرستان باید حتما هزینه موکت را واریز نمایید سپس موکت به شرکت باربری ارسال می شود و به شهرستان شما ارسال می شود.

تمامی موکت های فروشگاه موکت محمدی با عرض 3 متر می باشد و طول آن تا 75 متر می باشد.

بله ، فروشگاه محمدی افراد با تجربه ای را به همین منظور استخدام کرده است و این افراد مطمئن می باشند و موکت شما را بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای نصب می کنند.